какво сънуват мрежовите админи

Знаете нови вицове, сещате се за шеги, закачки, смешки и други завабни неща? Няма проблем, споделете ги тук!

Модератор: Техническа поддръжка

Потребителски аватар
HAF
Потребител
Потребител
Мнения: 172
Регистриран на: 08 авг 2013 18:32
Контакти:

какво сънуват мрежовите админи

Мнениеот HAF » 18 авг 2013 17:57

всеки недоволен клиент отказва седем други.

Потребителски аватар
HAF
Потребител
Потребител
Мнения: 172
Регистриран на: 08 авг 2013 18:32
Контакти:

Re: какво сънуват мрежовите админи

Мнениеот HAF » 04 сеп 2013 19:41

Философии в ланаджииството
Перфектния ланаджия е с четири ръце, три крака и кука на корема, който му служат за да се качва на стълбата с всички възможни инструменти.

1.Колкото и високо да си опънал кабелите по стълбовете винаги може да мине достатъчно високо МПС че да го скъса.
2.Когато връзваш кабела на стълба и той лежи на най безлюдната улица в София, минават поне три коли и един камион отгоре му.
3.Перфектния ланаджия е с четири ръце, три крака и кука на корема, който му служат за да се качва на стълбата с всички възможни инструменти.
Същия има възможността да носи тройна стълба на рамото, кашон с кабел под мишница, куфар с инструменти, куфар с бормашина, удължител за последната, поне един суич и същевременно ходи по улицата към офиса и говори по джиесема с шефа си, който му обяснява че няма възможност да дойде да го вземе с колата, защото има важна делова среща, а всички останали са заети.Обикновенно колата е свободна, шефа е в офиса, а всички колеги са свободни когато техника се прибере в офиса с цялото оборудване от другия край на квартала.
4.Когато техника се качва по стълба на покрива и пази максимална тишина или му извънява телефона, или куфара с инструменти се изсипва, или кашона с кабела се разпада (кога ще почнат да ги правят от КАЧЕСТВЕН КАРТОН)
5.Във всеки един вход на блок на последния етаж живее дядо или баба, които по цял ден е вкъщи и професията му е да вдига скандали на желаещите да ходят по покрива.
6.Обикновенно единствения ключ от капандурата е в лицето от т.5
7.Лицето от т.5 прекарва свободното си време стоеики на шпионката на вратата.
8.В 1/3 от всички капандури на покрива, капака е откачен от пантите, но е сложен отгоре така че да не му личи.При вдигане техника или трябва да е ловък като котка и силен като горила за да улови полетялия надолу капак, или да е невероятно бърз за да избяга веднага след това.
9.Няма покрив който да не тече.Няма живущ на 8-ми етаж който да е спокоен от тои факт и да не обвинява кабелните и интернет техници за това нещастие.
10.Всеки техник качил се на покрива с триста мъки през гората, е забравил поне един инструмент или устройство в офиса.
11.Ако са двама техници обикновенно забравените неща са две и повече.
12.Третия дошъл да донесе забравеното техник обикновенно при качването си на покрива предизвиква невероятен скандал.
13.Всеки втори клиент има алуминиева дограма.Всеки втори от тези клиенти е с изолация на стените.Всеки втори от тези с иолираните стени не е знаел че ще трябва кабела да влезе отвън.
14.Всеки трети клиент е забравил че няма ланкарта.Всеки трети от тези клиенти е смятал че и модема върши работа.
15.На всеки пети клиент най близкия до прозореца контакт е в другата стая.Естествено че удължителя е в офиса.
16.Всеки осми клиент стъпква своето RJ на третия ден от прекарване на кабела.
17.При вътрешна инсталация винаги кабелите в апартамента за интернет са върани като за телефон.
18.В апартаментите на хората от т.17 има поне седем рапределителни кутии до розетката при компютъра.
19.Не, тези хора не са съгласни да им се прекара друг кабел външно.
20.Колкото и да обичаш своя шеф, знай че не може да го впечатлиш с 10 върани клиента за ден.Това за него оначава просто че можеш да вържеш и 20 на ден ама те мързи.
21.Всяка радиостанция има невероятното свойство да свършва свойте батерии когато спшно ти трябва връзка с колегата.
22.Обикновенно в асансьорното няма работещ контакт където да включиш зарядно, адаптор или друг работещ предимно с електричество инструмент.
23.Няма кутия която да не се наводнява-обратното е пропаганда на капиталима.
24.Но въпреки това доста от суичовете имат свойството да работят потопени във дъждовна вода.
25.Не е нужно да слушаш обясненията на шефа си че това се дължи на лака по платката, достатъчно е че знаеш че суичовете работят и мокри.

================================================== ============

1. Правило на липсващия стълб:
- Ако на дадено място на една улица трябва да се направи отклонение и да се монтира кутия, то там стълбът липсва.
Следствие 1: Навсякъде където стълбовете липсват, рано или късно възниква нужда от монтаж на кутия.
Следствие 2: Когато стълбът не липсва, то:
а) Наведен е под ъгъл от 45 градуса;
б) Ако все пак го използвате, следващата седмица от "Енергото" идват и го сменят.

2. Принципи на оптиката:
- Всяка оптика рано или късно се къса, но вашата - рано.
- Всяка оптика се къса в петък към 17,30.
- Когато се скъса преди този час, то аварийният екип не носи необходимите материали за ремонта.
- Багеристите работят и в събота, и в неделя, така че оправената в събота на обяд оптика, се къса пак в неделя сутринта.
- Багеристите никога не са виновни, те никога не са чували, че на терена, където работят има някакви комуникации.
- Престоят поради скъсана оптика (в часове) е право пропорционален на броя клиенти и обратно пропорционален на парите в джоба ви, след като си платите GSM-а.
Допълнение на Пешо:
"Веднага след като възстановят оптиката, спира тока за 2 часа или става земетресение в Алжир."

3. Принципи на ключовете:
- Всички входове, в които живеят желаещи за свързване се заключват.
- Звънците на тези входове никога не работят.
- Ако случайно звънците работят, то:
а) няма табелки на тях;
б) има табелки, но е толкова късно, че не можете нищо да прочетете;
в) сбъркали сте входа.
- Ключът от капака за покрива е:
а) само един и човекът, при когото стои е в провинцията;
б) даден на конкуренти и те не са го върнали;
в) в човек, който предпочита да ви гони с метална тръба по стълбите, отколкото да ви го даде;
г) в човек, който го дава на вашия клиент, но след това ви заключва на покрива и не ви отваря 2 часа (това важи само през зимата към 19 часа и само за блокове, на които катинарът е на външното прозорче).
- Капакът за покрива винаги е отключен, когато си определите нова среща с клиента и той е осигурил ключ.
- Никога няма на кого да върнете ключа, след като сте си свършили работата, ако го оставите на клиента, следващия път не ви го дават.

4. Принцип на късия кабел:
Кабелът, който току що сте пуснали на клиента винаги е с 2 или 3 метра по-дълъг от необходимото, независимо от това как и колко пъти сте го мерили и смятали.
Следствие 1: Ако го отрежете, след два месеца клиентът си премества компютъра в другия край на стаята или в съседната стая.
Следствие 2: В склада/офиса/багажника имате към 300 м кабел на по 2 - 3-метрови парчета.

5. Аксиома RJ-45:
Всяко произволно количество конектори свършва в делнични дни в 18 часа и в празнични по всяко време.
Следствие:
Последният конектор винаги е:
а) дефектен;
б) кримпва се лошо;
г) в джоба на другото ви яке.
всеки недоволен клиент отказва седем други.

Потребителски аватар
HAF
Потребител
Потребител
Мнения: 172
Регистриран на: 08 авг 2013 18:32
Контакти:

Re: какво сънуват мрежовите админи

Мнениеот HAF » 23 ное 2013 22:02

Качва се мрежови админ :good: в такси. Шофьорът пита:
- За къде? Адрес?
- 127.0.0.1
Алоооо... Някакви проблеми ли има с мрежата, щото тук при мен яко "прекъсва"!??
- Ами рестартирахте ли модема?
- Да, рестартирах го!
- А компютъра рестартирахте ли?
- Да, и него рестартирах!
- Аха, а рестартирахте ли първо компютъра и после модема?
- Рестартирах първо модема, после компютъра, после пак компютъра и докато се презареждаше рестартирах модема, рестартирах и телевизора, после си спрях бойлера и пак го включих да грее. Докато грееше, включих и изключих 3 пъти сешоара. След това пак рестартирах и модема и компютъра. След това рестартирах и ютията, включих тостера и пералнята, рестартирах асансьора на блока, спрях си парното, сложих си топломери, пуснах си парното, рестартирах модема и компютъра и пак нямам Интернет като хората.
- Ами продължавайте така и до 15 минути сам трябва да се оправи!
всеки недоволен клиент отказва седем други.


Върни се в “РАЗВЛЕКАТЕЛЕН ФОРУМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост