Здравейте, преди 2 седмици се обаждах по телефона, че телевизията забива и изписва или лош сигнал или няма сигнал. Тогава говорихме по телефона, рестартирах устройствата, вие рестартирахте услугата. Проблемът с ереши за 4-5 часа и пак започна.
Това го прави по 2-3 пъти на час за по 20-30 секунди. Понеже съм в Берковица само някоя събота и неделя, не мога да дам повече информация, но родителите ми казват, че това не е изчезнало.
Насичане, лош или няма сигнал
Модератор: Техническа поддръжка
-
- Редовен потребител
- Мнения: 298
- Регистриран на: 12 юли 2011 10:14
- Местоположение: Берковица
-
- Техническа поддръжка
- Мнения: 347
- Регистриран на: 27 юли 2002 12:54
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Montoya написа:Здравейте, преди 2 седмици се обаждах по телефона, че телевизията забива и изписва или лош сигнал или няма сигнал. Тогава говорихме по телефона, рестартирах устройствата, вие рестартирахте услугата. Проблемът с ереши за 4-5 часа и пак започна.
Това го прави по 2-3 пъти на час за по 20-30 секунди. Понеже съм в Берковица само някоя събота и неделя, не мога да дам повече информация, но родителите ми казват, че това не е изчезнало.
Здравейте,
Ще трябва да Ви идентифицирам в системата, за да мога да Ви съдействам по проблема. Но за да не дискутираме лични данни тук във форума, моля да се обадите на 088 525 0000, вътрешен 9 или просто пишете на live chat-a на нашата страница >> www.netsurf.bg.
Ако имате допълнителни въпроси, насреща съм.
-
- Редовен потребител
- Мнения: 298
- Регистриран на: 12 юли 2011 10:14
- Местоположение: Берковица
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Ок, мисля че тази събота и неделя ще се прибирам и ще пиша, ако ми остане малко свободно време през деня ще звънна
-
- Новак
- Мнения: 37
- Регистриран на: 21 апр 2007 12:01
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Здравейте, прави ми впечатление че при всеки ъпдейт има период на влошаване на качеството на телевизионния сигнал... Днес ми излезе съобщение за нов ъпдейт, и цяла вечер телевизията забива... Timeshift функцията изобщо не работи... Преди около два месеца имаше същият проблем, и се чудя дали и тогава нямаше ъпдейти...
-
- Техническа поддръжка
- Мнения: 2767
- Регистриран на: 03 мар 2004 00:37
- Местоположение: Монтана
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Здравейте,
имаше централен проблем в интервала между 21:00 и 21:30ч., беше отстранен максимално бързо, но записите на timeshift в този интервал са повредени. След 21:30ч. всичко би трябвало да функционира напълно нормално.
имаше централен проблем в интервала между 21:00 и 21:30ч., беше отстранен максимално бързо, но записите на timeshift в този интервал са повредени. След 21:30ч. всичко би трябвало да функционира напълно нормално.
Поздрави,
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка
Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка
Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net
- RedHooligan
- Редовен потребител
- Мнения: 211
- Регистриран на: 24 юни 2007 17:55
- Местоположение: CaMo ЦСКА
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Случайно да не да ви атакува covid19 ? Днес след 21:00 първо телевизията на всички канали имаше пиксализация. След това падна интернета и телевизиата. След около 5 мин се оправи проблема и има няма 30 мин. и пак падна интернета, този път телевизия има! Очаквам до 2-3 часа през ноща телевизията и интернета да паднат поне още 3-4 пъти.
-
- Новак
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 фев 2016 20:10
Re: Насичане, лош или няма сигнал
RedHooligan написа:Случайно да не да ви атакува covid19 ? Днес след 21:00 първо телевизията на всички канали имаше пиксализация. След това падна интернета и телевизиата. След около 5 мин се оправи проблема и има няма 30 мин. и пак падна интернета, този път телевизия има! Очаквам до 2-3 часа през ноща телевизията и интернета да паднат поне още 3-4 пъти.
Около полунощ падна всичко в Благоевград /няка връзка със сървъра при телевизията и йок интернет/, а преди това беше страшна пикселизация на всички канали ... няма HD, няма SD! Звъннах на съпорта, рече ще се обадим до няколко минути и от тогава до сега ... няма никой ..., а когато нещата се влошиха още повече и пробвах отново да се обадя ... телефоните бяха изключени и нямаше никаква връзка със съпорта, хубавото е, че се оправиха нещата! Съвет към управата ... ако нямате намерение да се обадите обратно ... не казвайте на клиентите си, че ще се обадите след няколко минути!!!
-
- Техническа поддръжка
- Мнения: 2767
- Регистриран на: 03 мар 2004 00:37
- Местоположение: Монтана
Re: Насичане, лош или няма сигнал
Телефоните не се изключват никога.
В момент, когато има централен проблем натовареността е голяма (тоест звънят изключително много клиенти в опит да се свържат с оператор) и е възможно да има забавяне в свързането с оператор.
Информацията, която мога да предоставя специално за снощи е:
- Централен проблем с ТВ услугата. Спиране на сигнала изцяло. Времетраене от ~21:00 - ~21:30ч. съответно всички записи на timeshift-a от този интервал.
- Прекъсване на Интернет и ТВ за около 30 секунди - 2 пъти. 1 път около 00:15 и след това отново в 01:15-20. Причина: Отпадане на главна свързаност за пренос на данни до Нетера - София. Поради независещи от нас обстоятелства. Сигнала беше възстановен автоматично след прехвърляне към backup свързаност.
Извиняваме се за неудобството и работим за отстраняването на подобни проблеми във възможно най-кратък срок. Благодарим за проявеното разбиране
В момент, когато има централен проблем натовареността е голяма (тоест звънят изключително много клиенти в опит да се свържат с оператор) и е възможно да има забавяне в свързането с оператор.
Информацията, която мога да предоставя специално за снощи е:
- Централен проблем с ТВ услугата. Спиране на сигнала изцяло. Времетраене от ~21:00 - ~21:30ч. съответно всички записи на timeshift-a от този интервал.
- Прекъсване на Интернет и ТВ за около 30 секунди - 2 пъти. 1 път около 00:15 и след това отново в 01:15-20. Причина: Отпадане на главна свързаност за пренос на данни до Нетера - София. Поради независещи от нас обстоятелства. Сигнала беше възстановен автоматично след прехвърляне към backup свързаност.
Извиняваме се за неудобството и работим за отстраняването на подобни проблеми във възможно най-кратък срок. Благодарим за проявеното разбиране
Поздрави,
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка
Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net
Ивайло Каменов
Мениджър Телефонна Поддръжка
Net-Surf.net Ltd.
mail: i.kamenov@net-surf.net
Върни се в “ЦИФРОВА ТЕЛЕВИЗИЯ”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта